Puslapiai

2009 m. spalio 19 d., pirmadienis

TOBULYBĖ!!!

Tobulos dienos...
Pradedant savaitgaliu,
baigiant ....
hmm..
nežinau kada !
Tikiuosi, kad ši pakyli nuotaika tęsis dar ilgai.
TIKIUOSI , TIKIUOSI.
________________________________________
Aš tiesiog negaliu nepaminėti
LIŪDNŲ SLIBINŲ.
Jie turi kažką tokio,
tokio tobulo..
Jie tiesiog traukia šalia savęs,
Jie visi taip pat tobuli.

_________________________________________
Draugė atsiuntė nuorodą apie vieną projektą..
Nors gal tai ne visai projektas,
bet kažkas panašaus.
Taigi , jo esmė yra ta, kad miestuose
pastatomi pianinai ir bet kas gali jais groti.
Taip pat , šis projektas turėtų suartinti žmonės.
Autoriaus žodžiai tariant :
Anot menininko, kartą jis pastebėjo, jog kasdien eidamas tuo pačiu maršrutu ar lankydamas tas pačias vietas sutinka jau ne kartą matytus žmones. Jie tampa lyg ir pažįstami, tačiau kažkokia nematoma siena vis tiek juos skiria vieną nuo kito. Kadangi muzika yra visiems suprantama emocinė kalba, ja jis ir pasinaudojo tam, kad būtent pianinas taptu tos nejaukumo sienos griovėju. Žmonės nejučia pasiduoda muzikos garsams, taip pradeda bendrauti ne verbališkai, o jausmais, na, o po to viskas atrodo lengviau.

Šitie žodžiai labai mieli..
ir tobuli..
Iš tiesų dažnai jaučiasi tą nematoma sieną.
Pastebėjot ?

O čia puikus vaizdas
iš to projekto.
Šie du žmonės nepažįstami..
Tai suteikia dar daugiau žavesio.


_____________________________________________

Dar vienas džiaugsmelis.
Gavau knygą kurios seniai ieškojau.
Puikumėlis !
Aš taip džiaugiuosi..
______________________________________________

Pasirodo , optimizmas ir gera nuotaika padeda..
Nors iš tiesų man labai norėtųsi pakeisti daugleį savo savybių.
Pabūti kitu žmogumi..
Suprasti kas yra tikrasis optimizmas..
Na, bet kolkas man užtenka tiek.
______________________________________________

Ach, taip..
Vos nepamiršau.
Šiandien vos neišvirtau iš suolo.
Taip norėjau atsakyti į klausimą.
Kai pagalvoju , tai mane apima juoko priepuolis,
Dar ta mokytojo šypsena.
O , Varge..
Juokinga.
Taip , atsakiau į tą klausimą.
Žinoma, teisingai.
Žinoma, tik aš ir mokytojas suprato ,kad aš vos iš suolo neiškritau,
bet nuo to tik smagiau...

Komentarų nėra: