Puslapiai

2009 m. spalio 21 d., trečiadienis

Tegu būna prakeikta...!

Man labai nemalonu temą pavadinti šitaip , bet...
Manau , kad dauguma jau ne kartą yra tarę tokius žodžius.
Mane vėl plūsta pykčio , liūdesio ir kitų neigiamų emocijų bangos.
Ech..
Na, žinoma, kai įsigilini į situaciją viskas atrodo kitaip ,
bet kol prisiruoši tą situaciją išnarplioti...
Ir kartais labai nesinori jos narplioti..
Net nežinau...
Viskas taip neaišku
ir nemalonu..
Ištikrųjų , tai panarpliojus kaltė mano,
bet ne tik...
________________________________

Ach, taip..
Temos užbaigimas :
Tegu būna prakeikta mokykla..
Nors ne.. Mokykla man patinka..
Bet jau kartais..
Vienintelė pamoka , kurios taip nemėgstu yra
prancūzų kalba..
O piežasčių tiek daug..
Nors vardint ir vardint.

_______________________________

Na, o jei apie linsmesnius dalykus,
kurių nepriskirtumėm šiai temai : D

Varge , kaip aš dievinu Liūdnus slibinus.
Man net pačiai keista.

Ir pagaliau bus koncertas..
bet nuspredžiau neiti, nes
bilietas daug kainuoja
ir ten festivalis , tad labai daug atlikėjų bus.
Nors Trys iš kokių 10 bus man patinkantys : D
Ir viena labai nenoriu eiti....

Tai va..
Ir dar bus jų koncertas , bet ir vėl yra bet, nu..
Nesuprantu aš, kas čia daros...
VIs tiek kadanors nueisiu į jų koncertą..
Kad ir po 4 metų.

_____________________________

Šiandienai tiek..
Kaip gera ir vėl rašyti į blog'ą..
Tikras gėris...

P.S. Žinau ,kad šiek tiek negerai dėl paveikslėliu,
bet labai tingiu ( prisipažįstu ) jų ieškoti ir perdarinėti..
Bet anksčiau ar vėliau grįšiu prie jų.

Komentarų nėra: