Puslapiai

2009 m. spalio 25 d., sekmadienis

Antroji mama

Kaip buvo nerealu...
Mmm...
Tiek nuostabumo ,kad net sunku apsakyti..

Vienas iš nerealiausių įvykių , tas,
kad susitikau pačią nuostabiausią
mokytoją...
Kurios nemačiau maždaug trejus metus.
Kai ją pamačiau mane užplūdo
tokia džiaugsmo banga.
Bėgdama pas ją pusei žmonių kojas numindžiau.
Atsiprašau jų.

Ir kai ji pasižiūrėjo savo didelėmis , rudomis akimis..
Na, žinoma iš pradžių ji manęs neapažino,
bet po sekundės ji jau spaudė mane savo glėby..

Buvo taip tobula ją susitikti..
Na, gal papasakosiu išsiskirimo istoriją.

Vienais metais , kai buvo rugsėjo pirmoji
pasklido kalbos, kad Mokytoja Eglė išėjo..
Aš nenorėjau patikėti , bet po to pasirodė , kad tai tiesa..
Man buvo labai nemalonu, nes ji neatsisveikino..
Ir šiaip nepranešė , kad išeina.
Tada ilgai man buvo labai liūdna,
nes ji iš tikrųjų buvo ne tik mokytoja ,
bet beveik antra mama.
Jai galėdavai nieko nesakyti , ji visad suprasdavo
ar Tau kažkas negerai ,
ar viskas kaip tik labai gerai..
Kažkada man ji net pasivaideno..
Bet ten , turbūt, buvo trupmalaikės haliucinacijos,
nes man ir kiti žmogėnai vaidenos. : D
ECH...

Kaip gera buvo ją sutikti..
Bet dabar taip gaila ,kad ne viską pasakiau
ką norėjau..
Visad planuodavau ką sakysiu , kai ją sutiksiu..
O išėjo totaliai kitaip negu planavau..
Bet ji sakė, kad dar susitiksim , nes
ji padeda su judesiai tam chorui kuriame aš dainuoju.
KAIP AŠ LAUKIU !

Tikiuosi greit ją pamatyti.

**********

2 komentarai:

jeigu rašė...

kaip jau sakiau,tau labai faina! aš irgi norėčiau tokios mokytojos

Lempoškė rašė...

Aš irgi taip manau.. Tikrai ne kiekvienam taip pasiseka.