Puslapiai

2009 m. liepos 7 d., antradienis

Ir vėl...


Sunku kai susiduria protas su jausmais..
Protas su norais.
Juk tai baisu..
Aš dažnai paklausau proto balso..
Vėliau širdy kažkas blaškos,
galvoj skamba : ,, Kodėl klausei proto ?''
Ir vėl tas pats..
Ir vėl pasirinkau protą.
Jau kelias dienas galvoju :
,, Gal dar galiu ką pakeisti ?''
O balsas galvoj atsako :
,, O ką dabar jau pakeisi?''

Žinau,kad kitais metais pamačius
muzikologijos mokytoją
man susops širdy.
Kai pasakos ką mokės , taip pat.

Kodėl gi taip?
Kodėl liepė tą kvailą specialybę
rinktis iš kart..
Aš dar nežinojau
( na, gerai nuo 6 klasės žinojau ką noriu rinktis )
ką daryt.

Klausiu kitaip.
Kodėl mano ranka pažymėjo ne tą ?
Mmm ?
Kodėl aš kažko išsigandau ?
Kodėl visad galvoju ,kad man bus per sunku?
nežinau..
nežinau..
nežinau..
Tik tiek galiu pasakyti.

4 komentarai:

Gigute rašė...

Aš irgi visada proto klausau...

Livaja rašė...

O protui ir jausmams tikrai sunku kovoti. Deja, pas mane dažniausiai irgi laimi protas. Jausmai tik retai retai ir kai to visiškai nereikia...

O tikrai nebegali kaip nors pasikeist?

percula rašė...

Deja, man irgi dažniausias ''patarėjas'', kurio klausau, yra protas. Kažkaip širdies (arba jausmų, kaip Tu vadini) klausau labai, labai retai...

Lempoškė rašė...

Livaja, supratau ,kad vis tik geriau nekeisiu nieko.. Jei ką juk galiu įsiprašyti į pamoką ;D Argi mane galėtų išvaryti ? ;D
Ech.. Geriau apie tai negalvosiu..