Puslapiai

2009 m. gruodžio 7 d., pirmadienis

Ar galima įsakyti ?

Ar galima įsakyti
sielai..
Nurodyti jai ?
Kalbėtis su ja ?
Aa ?

Aišku ,kad galima..
Tik klausimas, ar kas nors
išgirs Tave..
O gal pats negirdėsi, nes
nesitikėsi..

O ta sielos/širdies
kertelė , kuri atsako už
meilę..
Ką su ja daryti..
Nors ne ..
Ne už meilę..
Už..hmm..
Žavėjimąsį kitais žmonėmis..
Ir ne tik žmonėmis..
Žavėjimąsį muzika , teatru..

O kur dar sielos/širdies
kertelė , atsakanti už ...
Už.. net nežinau ką..

Man taip patinka žmonėms sakyti,
kad juo myliu..
Kad jie yra kažkas mano gyvenime,
bet retai sulaukiu tokių žodžių pati.

Ir..
Aš esu baisi pamišėlė..
Kodėl mieliems žmonėms
taip sunku atsispirti ?
Ir apskritai ,
kas per jėga veikia, kai
norisi su kuo nors susipažinti..

Nepaaiškinami faktai.

,,Sako reik įsimylėti, kol kaštonai nepražydo.
Na, tai kas ,kad širdis skylėta ,
vis tiek kviečiu jausmus į vidų.
Prašom prašom ir su batais,
nors trumpam vis tiek užeikit.
Gal išgersime arbatos,
gal suprasim ,kad nereikia.
Jau kaštonai nužydėjo ,
te pasikaria poetai.
Sopa širdį kaip sopėjau, gal tik dar labiau skylėtai.''
Labai gražūs žodžiai, tad dalinuosiai jais su jumis.

Ir siunčiu daug meilės,
nes aš labai visus myliu.
Visus kartu ir kievieną atskirai.

Komentarų nėra: